
 Petró Zoltán 
Társasházkezelés
Petró Zoltán - Társasházkezelés
Társasházkezelés
 Bemutatkozás
Az IZA Társasházkezelő Kft. 2022-ben alakult azzal a céllal, hogy megbízható, átlátható és ügyfélközpontú társasházkezelési szolgáltatásokat nyújtson. A cég aktív működését két szakember – Petró Zoltán és Ziniel Ildikó – látja el, akik többéves tapasztalattal rendelkeznek a társasházkezelés területén.
Célunk a hosszú távú, bizalmon alapuló együttműködés kialakítása, mely során a lakóközösségek mindennapi ügyeit gondosan, hatékonyan és transzparensen kezeljük. Szolgáltatásainkat egy korszerű társasházkezelő rendszer (eHáz) segítségével végezzük, amely lehetővé teszi a dokumentumok és pénzügyi adatok valós idejű elérését a tulajdonosok és a Számvizsgáló Bizottság számára.
⸻
Szolgáltatásaink áttekintése
1. Adminisztratív és pénzügyi feladatok:
	•	Éves költségvetés készítése, közös költségek meghatározása és közlése
	•	Naprakész könyvelés, számlák kifizetése, pénzügyi egyensúly fenntartása
	•	Éves pénzügyi beszámoló, mérleg, bevallások és iratkezelés
	•	Közgyűlések előkészítése és lebonyolítása (rendkívüli közgyűlés igény szerint)
	•	Számvizsgáló Bizottsággal való rendszeres egyeztetés
	•	Tulajdonosi egyenlegek rendszeres elektronikus vagy nyomtatott megküldése
	•	eHáz rendszer használata: valós idejű hozzáférés az albetétekhez, dokumentumokhoz
	•	Bankszámlák kezelése, pénzmozgások havi nyilvántartása, papíralapú bizonylatőrzés
	•	Kedvező szolgáltatói ajánlatok felkutatása, ár-érték arány figyelembevétele
⸻
2. Műszaki feladatok:
	•	Rendszeres műszaki bejárások
	•	Hibák, állagromlások feltérképezése, javítások megrendelése, ellenőrzése
	•	Árajánlatok bekérése, műszaki ellenőrzés koordinálása
	•	Szabványossági vizsgálatok lebonyolítása (gáz, villany, tűz- és érintésvédelem)
	•	Felújítási és korszerűsítési javaslatok (pl. lépcsőházi világítás automatizálása)
	•	Finanszírozási lehetőségek feltérképezése (pl. hitel, pályázatok)
⸻
3. Jogi feladatok:
	•	Társasház képviselete hivatalos és jogi ügyekben
	•	Jogszabályi megfelelés biztosítása, SZMSZ és házirend véleményezése/kidolgozása
	•	Szerződések kezelése, hátralékos tulajdonosok jogi úton történő kezelése
	•	Garanciális, szavatossági ügyek intézése
	•	Szükség esetén ügyvédi képviselet biztosítása
⸻
4. Ellenőrzési és kommunikációs feladatok:
	•	Elvégzett munkák átvétel előtti ellenőrzése
	•	Házirend és biztonsági előírások betartásának ellenőrzése
	•	Folyamatos kapcsolattartás a Számvizsgáló Bizottsággal
	•	Szolgáltatók (pl. takarító) munkájának helyszíni ellenőrzése
	•	Lakókkal való rendszeres, nyílt kommunikáció
⸻
Díjazás
A díj tartalmazza:
	•	Teljes körű társasházkezelési és közös képviseleti szolgáltatásokat
	•	Havi egy műszaki bejárást
	•	Havi egy online megbeszélést a Számvizsgáló Bizottsággal vagy képviselővel
	•	Dokumentumkezelést, adminisztrációt és folyamatos elérhetőséget
⸻
Célkitűzésünk
Törekszünk arra, hogy az általunk kezelt társasházak műszaki állapota kiváló legyen, gazdálkodásuk átlátható és stabil maradjon. Célunk a lakástulajdonosok befektetésének értékmegőrzése és az élhető környezet biztosítása. 
 Mutass többet