
Ajánlatkérő
Szélhámos. Nem működött a cirkó kazán vízmelegítése, nem lehetett zuhanyozni. Közben egy cső is elkezdett ereszteni időnként. Elmondtam telefonon a problémát. Érzelmileg nagyra növelte a helyzetet, hogy az nagyon nagy gond, bár mondtam, h nyár lévén a kertben is tudunk fürdeni, de persze szükséges lesz megcsinálni. Hétvégén vállalta, de nem azonnal, én nem sürgettem, kivártunk volna egy hétköznapot is, ill. ő maga írja is, h kimegy hétvégén is. Mikor kijött, ment a folyamatos érzelmi ráhatás, h milyen szerencsénk van vele, h hétvégén jött, meg h még piacra is akarna menni. (Már 12h volt, nem ért volna oda, csak az érzelmi hatás része volt ez is. Meg folyamatosan a szakvizsgáit sorolta!) Nem hozott a rendszer tisztításához semmit, tőlünk kérdezte, van-e itthon trisó. Telefonban egyszer sem kérdezett ki teljes alapossággal, h tudja, h mire szamíthat, érezhetően nem rögzítette eléggé, h egy repedt cső is van, így nem is készült fel rá teljesen. Mondta is helyben, h evvel nem készült. Pedig elmondtam előtte. Végül szájjal fújva tisztította ki a rendszert, és egy olyan csővel oldotta meg, amiről érzékelhető volt, h pótmegoldás. Majd megcsinálta valahogy a melegvizet is, nagy felhajtással közben verbálisan, h izguljunk, h sikerül-e. Az én hibám, h nem kértem előre árajánlatot. De erre nem számítottunk: mindez 50.000 Ft volt! És most jön a fő probléma. Küldött
számlát, de az anyagköltség - az egy darab cső - 20. 000 Ft!-ért szerepel, a munkadíj lett ezért a mondjuk 1 max 1,5 óráért 30.000 Ft!
Mikor elindult, és a szűk és kanyargós kis utcánk kapcsán kedvesen jeleztem, h vigyázzon, mert nem könnyű kitolatni, hirtelen már a zsebében a pénzünkkel felhorkanva, goromba hanghordozásra váltott azzal, h "ő tud vezetni!"
És most jön az igazi nyalánkság! Szeptemberben, ahogy megnyitottam a fűtést, onnantól képtelenség lett zuhanyozni, ki kell jönni közben a "Reset"-tel újraindítani egy fürdés alatt akár 3x is. Illetve a fűtést is csak így, állandóan újraindítva lehet használni. Hívtam miatta, de nagyon hamar az lett a goromba hangnemű válasza, h "szereltettünk-e bele iszapleválasztót?" Ezt az iszapleválasztót uis. nem szerelte bele az, aki a kazánt - akkor csak másfél éve! - felszerelte, mondván, h az még 100.000-es tétel lenne, és megkímél tőle minket. Na de most ezt a jelen "úriember" - úgyszintén - semmilyen szinten nem hangsúlyozta, hogy ő ugyan megcsinálja most a melegvizet, 50.000-ért!, de amint elindítjuk a fűtést, 2 hónap múlva, ha nem tesszük bele ezt a még 100.000-es tételt, akkor nem lesz melegvizünk!!! De a pénzt elkérte, nagyon nem keveset, és - már gorombán - távozott.
A telefont, miután elmondta, h ő egy csőtörést szerelt meg, rámcsapta, majd nem vette fel újra. És jelzem, én kedvesen beszéltem vele. Azóta beszéltem másik szerelővel, aki elmondta, h ezt az (Immergas) kazánt csak szakszervíz szerelheti, nekik vannal spéci szerszámaik is pl. a tisztításhoz is, ill. spéci alkatrészeik.
Hát, így jártam, h 50.000 -ért még csak egy cső lett kicserélve, és nem tudok nyugodtan zuhanyozni, minden zuhanyzás félelemmel jár, és, ahelyett, hogy ahogy az ember ilyenkor, ellazítanék, közben mindig ez az ember jár a fejemben, és bosszant; a fűtés leáll, és újra ki kell majd adni...valahogy...több tízezer forintot!!! 😖😖😖