
Tajti Alexandra
Titkárnő, asszisztens · Ingatlanfotózás
Tajti Alexandra - Ingatlanfotózás, Titkárnő, asszisztens
Titkárnő, asszisztens · Ingatlanfotózás
Több, mint 10 év tapasztalattal adminisztratív és szervezési támogatást nyújtok. A háttérfeladatokat ellátom én, hogy Ön a saját munkájára, ügyfeleire és céljaira koncentrálhasson.
Ügyfeleim túlnyomórészt egyéni vállalkozók, mikro-és középvállalkozások, azonban magánszemélyek eseti megbízásait is szívesen teljesítem.
Miben tudok segíteni általában?
* E-mailek és naptár kezelése,
* Dokumentumok rendszerezése, adatbevitel (szerződések korrektúrája, frissítése, jegyzőkönyvek, feljegyzések, fotódokumentációk szerkesztése),
* Ügyfélkapcsolati adminisztráció,
* Számlák lekérdezése, tartalmi és formai ellenőrzése, előkészítése, archiválása,
* Bizonylatolás, számlázás,
* Online ügyintézés, időpontfoglalás,
* Határidők nyomon követése,
* Igény esetén betanítással specifikus feladatok (pl. HR-, IT-, projektadminisztráció) ellátása,
* Fentieken túl általános adminisztrációs feladatok.
Hogyan dolgozom?
* Rugalmasan, online és/vagy helyszíni jelenléttel,
* Egyszeri megbízásokra vagy hosszú távú együttműködésben.
Minél jobban kiismerem a partnerem működését, hosszabb távon annál hatékonyabban tudok dolgozni, célom a tartós, bizalmon alapuló kapcsolat.
Eseti megbízás esetén igyekszem a lehető leghatékonyabban ellátni a rám bízott feladatot.
Mit nyer velem?
* Rendezett háttérfolyamatokat,
* Kevesebb stresszt és átláthatóbb napirendet,
* Időt a fontosabb feladatokra,
* Egy megbízható, precíz és hatékony partnert, aki gondolkodik és segít.
Miért válasszon engem?
* Nem munkaviszony-alapú, hanem megbízásos az együttműködés, így Ön mentesül a teljes vagy részmunkaidős foglalkoztatással összefüggő költségek és adminisztrációs feladatok alól,
* Nincsen minimális kötelező óraszám, rugalmasabb időbeosztást biztosítok az ellátandó feladatokra tekintettel, illetve a megbízó igénye szerint (pl. hetente 1 alkalommal, havonta 2 alkalommal, napi 1,5 órára 3 hónapon keresztül, stb.),
* A rendelkezésemre bocsátott adatokat, információkat és üzleti titkokat szigorú elvek szerint, felelősen kezelem, tekintettel azok feltételezhető bizalmi jellegére,
* Valóban szeretem azt, amit csinálok, így az áraimat igyekszem ennek megfelelően meghatározni - megbízóimnak köszönhetően változatos területeken dolgozhatok, ahol akár lehetőségem nyílik új ismeretek megszerzésére, cserébe pedig kedvező díjazást biztosítok.
Referenciáim változatosak:
* Lakás-és telekbérleti szerződések aktualizálása cégek között,
* Épületvillamossági felülvizsgálati jegyzőkönyvek készítése,
* Magyar nyelvű teljesítménynyilatkozatok beszerzése és rendszerezése,
* Autópályahasználati díjakkal kapcsolatos ügyintézés és határidők nyomon követése,
* Meglévő járműpark műszaki vizsgáztatásának szervezése,
* Anyagszükséglet-számítások és árajánlatok készítése,
* Alkalmi bejelentések lebonyolítása és foglalkoztatással összefüggő dokumentumok aktualizálása és kezelése,
* Műszaki átadás-átvételi eljárások szervezése,
* Számlalevelek, garancia jegyek rendszerezése és archiválása,
* Pénzügyi egyeztetések könyvelővel, partnerrel,
* Banki átutalások, pénztári befizetések kezelése és nyomon követése,
* Analitikus könyvelés,
* Közgazdasági témájú esszé készítése,
* Egy egyhetes párizsi nyaralás programjának összeállítása egyéni preferenciák alapján,
* Ügyvédi okirat szerkesztése vakon gépeléssel,
* Gépkocsi hirdetés összeállítása (fotók publikálása és hirdetési szöveg szerkesztése).
Az adminisztrációs feladatok ellátása sokak számára unalmas és monoton, csupán egy kötelező rossz a hétköznapokban. Én észreveszem ezekben a hasznosságot, szívesen elvégzem a láthatatlan munkát. Ha Ön is szeretné, hogy a háttér gördülékenyen működjön — írjon, és egyeztessünk, miben tudok segíteni!
Mutass többet
Áraim
Pontos árakhoz kérj tőlem ajánlatot!