Tajti Alexandra
Tajti Alexandra

Titkárnő, asszisztens · Ingatlanfotózás

0 megbízás

3 órával ezelőtt volt itt.

Kiszállok Kustánszeg teljes területén

Értékelem a szakit

Tajti Alexandra - Ingatlanfotózás, Titkárnő, asszisztens

Titkárnő, asszisztens · Ingatlanfotózás

Több, mint 10 év tapasztalattal adminisztratív és szervezési támogatást nyújtok. A háttérfeladatokat ellátom én, hogy Ön a saját munkájára, ügyfeleire és céljaira koncentrálhasson. Ügyfeleim túlnyomórészt egyéni vállalkozók, mikro-és középvállalkozások, azonban magánszemélyek eseti megbízásait is szívesen teljesítem. Miben tudok segíteni általában? * E-mailek és naptár kezelése, * Dokumentumok rendszerezése, adatbevitel (szerződések korrektúrája, frissítése, jegyzőkönyvek, feljegyzések, fotódokumentációk szerkesztése), * Ügyfélkapcsolati adminisztráció, * Számlák lekérdezése, tartalmi és formai ellenőrzése, előkészítése, archiválása, * Bizonylatolás, számlázás, * Online ügyintézés, időpontfoglalás, * Határidők nyomon követése, * Igény esetén betanítással specifikus feladatok (pl. HR-, IT-, projektadminisztráció) ellátása, * Fentieken túl általános adminisztrációs feladatok. Hogyan dolgozom? * Rugalmasan, online és/vagy helyszíni jelenléttel, * Egyszeri megbízásokra vagy hosszú távú együttműködésben. Minél jobban kiismerem a partnerem működését, hosszabb távon annál hatékonyabban tudok dolgozni, célom a tartós, bizalmon alapuló kapcsolat. Eseti megbízás esetén igyekszem a lehető leghatékonyabban ellátni a rám bízott feladatot. Mit nyer velem? * Rendezett háttérfolyamatokat, * Kevesebb stresszt és átláthatóbb napirendet, * Időt a fontosabb feladatokra, * Egy megbízható, precíz és hatékony partnert, aki gondolkodik és segít. Miért válasszon engem? * Nem munkaviszony-alapú, hanem megbízásos az együttműködés, így Ön mentesül a teljes vagy részmunkaidős foglalkoztatással összefüggő költségek és adminisztrációs feladatok alól, * Nincsen minimális kötelező óraszám, rugalmasabb időbeosztást biztosítok az ellátandó feladatokra tekintettel, illetve a megbízó igénye szerint (pl. hetente 1 alkalommal, havonta 2 alkalommal, napi 1,5 órára 3 hónapon keresztül, stb.), * A rendelkezésemre bocsátott adatokat, információkat és üzleti titkokat szigorú elvek szerint, felelősen kezelem, tekintettel azok feltételezhető bizalmi jellegére, * Valóban szeretem azt, amit csinálok, így az áraimat igyekszem ennek megfelelően meghatározni - megbízóimnak köszönhetően változatos területeken dolgozhatok, ahol akár lehetőségem nyílik új ismeretek megszerzésére, cserébe pedig kedvező díjazást biztosítok. Referenciáim változatosak: * Lakás-és telekbérleti szerződések aktualizálása cégek között, * Épületvillamossági felülvizsgálati jegyzőkönyvek készítése, * Magyar nyelvű teljesítménynyilatkozatok beszerzése és rendszerezése, * Autópályahasználati díjakkal kapcsolatos ügyintézés és határidők nyomon követése, * Meglévő járműpark műszaki vizsgáztatásának szervezése, * Anyagszükséglet-számítások és árajánlatok készítése, * Alkalmi bejelentések lebonyolítása és foglalkoztatással összefüggő dokumentumok aktualizálása és kezelése, * Műszaki átadás-átvételi eljárások szervezése, * Számlalevelek, garancia jegyek rendszerezése és archiválása, * Pénzügyi egyeztetések könyvelővel, partnerrel, * Banki átutalások, pénztári befizetések kezelése és nyomon követése, * Analitikus könyvelés, * Közgazdasági témájú esszé készítése, * Egy egyhetes párizsi nyaralás programjának összeállítása egyéni preferenciák alapján, * Ügyvédi okirat szerkesztése vakon gépeléssel, * Gépkocsi hirdetés összeállítása (fotók publikálása és hirdetési szöveg szerkesztése). Az adminisztrációs feladatok ellátása sokak számára unalmas és monoton, csupán egy kötelező rossz a hétköznapokban. Én észreveszem ezekben a hasznosságot, szívesen elvégzem a láthatatlan munkát. Ha Ön is szeretné, hogy a háttér gördülékenyen működjön — írjon, és egyeztessünk, miben tudok segíteni!
Mutass többet

Áraim

Szakmáim

Titkárnő, asszisztens 0 megbízás Ingatlanfotózás 0 megbízás