Változnak az idők és változnak a munkahelyek is.
Dolgozz te is olyan környezetben ahol hathatsz, ami támogat és ahol fejlődhetsz!

Tedd jobbá a Magyarországot!

Az életed jelentős része munkával telik. Amikor dolgozol hatással vagy. Milyen változást szeretnél látni a világban? Olyan célért dolgozz, ami összhangban van a saját értékrendeddel! Nézd meg mi mivel foglalkozunk!

Dolgozz bizalomban és szeretetben!

A kultúra, amiben élsz meghatározza a mindennapjaid. Olyan helyen dolgozz, ahol azt érzed teljesen önmagad lehetsz, és ami támogat a fejlődésedben! Olvass arról, hogy mi milyen szervezeti kultúrában dolgozunk.

Légy a magad ura!

Amivel Te foglalkozol, azt Te látod át a legjobban. Teremts vagy találj magadnak egy olyan helyet, ahol lehetőséged van azt csinálni, ami belülről motivál. Nálunk senki nem mondja meg senkinek hogy mit csináljon. Olvass erről itt!


A JóSzaki egy olyan együttműködésre hív téged, ami átírja benned a munkával kapcsolatos eddigi elképzeléseid, teret ad a kreativitásodnak és szabaddá tesz, ugyanakkor új, és más típusú kihívások elé is állít.
Tedd jobbá Magyarországot!
Kölcsönös bizalmon és emberséges együttműködésen alapuló szakember kultúrát építünk
Mit csinálunk?
Segítünk az emberek problémáira jó szakembert találni, a szakembereknek pedig munkát szerezni.

Rengeteg szakember van, de olyat találni akiben meg is lehet bízni, olyan mint tűt keresni a szénakazalban. Mi a JóSzakinál azon dolgozunk, hogy megkeressük a legjobb szakembereket a hozzánk beérkező munkákra, és hogy a munkák gyorsan, korrekt áron és jó minőségben legyenek elvégezve.

Elromlott otthon a hűtőnk. Mivel most költöztem fel Budapestre, egy megbízható szerelőt sem ismertem. Ekkor ajánlották nekem a JóSzakit. Az értékelések alapján választottam szakembert, aki tényleg kiváló munkát végzett. Csak ajánlani tudom a joszaki.hu-t.

Szatmári Szabolcs Budapesti lakos

Törekszünk arra, hogy a rajtunk keresztül munkára találó szakemberek is elégedettek legyenek, folyamatosan legyenek megbízásaik, a munkájuk legyen megbecsülve, kapjanak visszajelzést az árajánlat adás és a jól elvégzett munka után. Egy szakember neve mellett megjelenő sok megbízás, értékelés a legjobb reklám.

Célunk

Nem csak az fontos, hogy a szoftver amit fejlesztünk jól működjön, és jól bánjunk az ügyfeleinkkel. Ezek alapvető célok. Mégis a szakember és az elvégzett munkája lesz az, ami alapján minket is megítélnek. Azt figyeltük meg, hogy azok a szakemberek akiket kiemelkedően jónak tartanak a megbízóik - amellett hogy remekül értenek a szakmájukhoz - partneri és emberi hozzáállásukkal is lenyűgüzik ügyfeleiket. Ilyen egyszerű... és mégis milyen ritka.

Küldetésünk, hogy ezt a partneri, emberi hozzáállást terjesszük.
Miért kelünk fel reggelente?

.....az ilyen visszajelzésekért.

Ilyen is van?

Két éve beépítettük a tetőterünket, egy ismerős ajánlotta az ácsot. A tető szerkezet maradt, így ahhoz nem kellett hozzányúlni. Beköltöztünk, szépen kifestettünk, de aztán az első huzamosabb esőzések után elkezdtünk beázni. Szóltunk az ácsoknak, hogy legyenek szivesek megnézni. Eljöttek, megnézték, és azt mondták, majd jövünk ha nem lesz eső és belefér az időnkbe. Ezt eljátszották velük 1 év alatt háromszor, míg végül már a tartó gerendán, ami a szoba terében egy oszlop, is folyt a víz a frissen lerakott parketta alá...

Ekkor körülnéztünk a JóSzakin és megtaláltuk Pivó Gyulát. Kijött és 1 óra alatt a elhárította a hibát, hozzátette hogy lehet ez nem végleges, a tető adottságai miatt. Hívjuk ha újra beázunk és jön. Még nem kellett hivni. :) Ami igazán meglepő volt az egészben, hogy másnap visszatelefonált, hogy minden rendben van-e és hogy nem ázunk, ugye? Ez teljesen meglepett!

Kuti Éva
Kismama
Budapest

Dolgozz bizalomban és szeretetben!
A JóSzakiban teljesen önmagad lehetsz, támogatunk a fejlődésedben
Kultúránk Építőelemei

1. Meséld el milyen volt a reggeled

Minden megbeszélést egy nyitókörrel kezdünk. Mindenki elmeséli, hogy van most. Például mi történt a gyerekkel az este, milyen élményeket szerezett a család a hétvégén vagy éppen mi az aktuális nehézség.

Eleinte furcsa volt a nyitókör. Aztán megszoktam. Mostmár igénylem. Van idő, hogy átálljon az agyad, arra amit éppen csinálsz. Van előjáték, van időd megérkezni és nem az van, hogy "vedd le a kabátot és agyaljál azonnal". Fontos az ember és nem csak az ész ami benne van. Megkérdezik, hogy vagyok, ha rosszul érzem magam rákérdeznek mi baj.

Lezsófi Brigitta Ügyfélszolgálati kör

2. Legyen véleményed és vállald fel

A JóSzakiban van tere a véleményeknek. Minden megbeszélés egy zárókörrel végződik, ahol mindenki elmondja ami tetszett és azt is ami nem, amin lehetne fejleszteni.

Csak olyan szerepeket vállalok amik érdekelnek, szakmai kihívást látok bennük, vagy fejlődni akarok az adott területen. Kifejezhetem az ellenérzésemet bizonyos feladatkörökkel kapcsolatban, amik leapasztják a lelkesedésemet, stresszesé tesznek, vagy pusztán nem vagyok jó bennük. Láttam olyan helyeket, ahol mások mindenre igent mondanak. A mi kúltúránkban az őszinte nemnek nagyon fontos szerepe van, hogy óvja mindenki lelkesedését, céljait.

Sulyok Zsolt UX Fejlesztői kör

3. Dolgozz ott és akkor amikor neked jó

Nálunk a többség otthonról dolgozik. Nem Budapesten, hanem vidéken lakik szétszórva az országban, és néha külföldről jelentkezünk be egy online heti megbeszélésre.

Tavaly októberben a barátnőmmel kitaláltuk, hogy kiköltözünk Máltára egy kis időre. Élmény volt a tengerre néző teraszról dolgozni.

Sulyok Zsolt UX Fejlesztői kör

4. Érj el minden információt és légy te is transzparens

A JóSzakinál nincsenek titkok, minden információ publikus. Igen, még a kényes információk is. Például mindenki tudja mennyi az aktuális bevétel, és mindenki tudja, hogy mennyit keresnek a többiek.

Gondolkodtam már egy ideje rajta, hogy jó lenne fizetés emelés, mert 2 éve ugyanannyi volt a fizetésem. A mi körünk azt találta ki, hogy mindenki saját maga tesz javaslatot, hogy mennyi legyen a fizetése a józan esze és belátása alapján. Átgondoltam mit javaslok és elmondtam a többieknek. A többiek azt mondták, hogy ők magasabb fizetésre gondolnak és ezért végül több lett a fizetésem, mint amire számítottam.

Naményi Dávid Fejlesztői kör
Légy a magad ura!
A JóSzakiban nincsenek menedzserek, senki nem mondja meg neked, mit kell csinálnod
Így dolgozunk mi

1. Csak olyan dolgot csinálj, amit önként vállaltál el

A JóSzakiban senki sem kényszerít egy feladat elvégzésére, viszont amit elvállaltál azért te vagy a felelős.

Egy időben egyedüliként én foglalkoztam az ügyfelekkel, de szerettem volna mással foglalkozni. Habár még csak 1 éve voltam itt, volt hatóköröm, ahhoz hogy felvegyek egy ügyfélszolgálatost. A felvétel az én felelősségem lett. Végigvittem úgy, hogy szinte alig egyeztettem és azóta más körökben dolgozom.

Naményi Dávid Ex-Ügyfélszolgálati kör, fejlesztői kör

2. Dönts te magad, ne felső szintről várd a választ

Dolgozóként te látod, hogy pontosan mi a helyzet, hiszen te érintkezel a problémával. Ha egy problémához nincs elég tudásod, akkor kérhetsz tanácsot másoktól, de a JóSzakiban tied a döntés.

Ha közülünk, ügyfélsegítők közül valaki javasol valamit, akkor azt 95%-ban el szoktuk fogadni. Vannak vitás kérdések is, de ezeket is meg tudjuk magunk beszélni. Saját működésünket érintő kérdésekben nem kérjük ki a felsőbb körök véleményét.

Zsuzsa Ügyfélszolgálati kör

3. Állj ki az ötletedért és valósítsd meg

A kötelezettségeiden túl azokat az ötleteid, amiket fontosnak tartasz megvalósíthatod. Habár neked kell őket végigvinni, kérhetsz segítséget.

Ügyfélsegítőként azt láttam, hogy a JóSzaki jogi lefedettsége hiányos. Ezért elhatároztam, hogy ezt az ügyet a kezembe veszem. Nem felsőbb körös döntés volt, mégis kaptam rá pénzt és segítséget. Sikeres lett a projekt és utólag visszajeleztek a többiek, hogy milyen jó, hogy elkészült, és valóban nagyon hiányzott már.

Nótás-Virágh Ildikó Ügyfélszolgálati kör
Miért jó nálunk dolgozni?

Lezsófi Brigi

Ügyfélszolgálati kör

Mert jó a csapat, nagyon inspiráló a közös munka. Akkor dolgozok és ott ahol akarok. Lehetnek rossz napjaim és ilyenkor nincs “munka kényszer”, viszont ha lendületbe jövök akkor nem gátol senki abban , hogy jobban, többet teljesítsek, mondván “hogy lejárt a munkaidő”. Versenyképes a fizetés. Amikor dolgozok akkor magaménak érzem a céget és ennek megfelelően másképpen is állok hozzá. Egyszóval SZUPER!!!

Zsuzsa

Ügyfélszolgálati kör

Jól érzem magam, kellemes a környezet (home office), kedvesek a munkatársak. Nincs görcsölés, igyekszünk mindent csapatban megoldani .Rengeteg segítséget kapok. Érzem az összetartozást és a felelősségvállalást nemcsak az ügyfelek, hanem egymás iránt is. Ennél rugalmasabb munkaidőről még álmodni sem lehet, és bizonyított tény, hogy ez növeli a hatékonyságot. Szóval örülök , hogy itt lehetek.

Naményi Dávid

Fejlesztői kör

A JóSzaki átalakította a munkahely fogalmát a fejemben. Kísérletezünk, hibázunk, tapasztalatokat szerzünk és őszinte visszajelzésekkel segítjük egymás szakmai és személyes tanulását, fejlődését. A modern szervezeti felépítés és a szuper cégkultúra megadja a szabadságot, felelősséget és motivációt, a teljes bizalom, korrektség és transzparencia miatt pedig ténylegesen a munkámmal tudok foglalkozni.

Nótás-Virágh Ildi

Ügyfélszolgálati kör

Amikor ide jöttem dolgozni azt mondták, azt csinálsz, amit szeretnél, találd meg a feladatod, ami motivál. Egyáltalán nem értettem miről beszélnek! A hirtelen jött szabadságban sikerült kibontakoznom és megismernem saját rejtett erősségeimet, gyengeségeimet, majd megtaláltam az utat amin járva a cégnek leginkább hasznára lehetek. Itt megtanultam, dolgozni nem csak fogat szívva lehet, hanem örömmel, úgy hogy az egészet a magaménak érzem. A hab a torán pedig az, hogy a csapat szuper, inspiráló!

Sulyok Zsolti

Fejlesztői kör

Jó úgy dolgozni, hogy nincs hierarchia amiben a kreativ lendületem elveszne. Fantasztikusnak tartom, hogy van közös küldetés tudatunk, ami értelemmel tölti meg a napi kihívásokat illetve minőséget kölcsönöz mind a csapaton belüli es kívüli partneri kapcsolatnak.

Gyurik János

Marketing kör

Végre egy gyorsan fejlődő, agilisan fejlesztő, tanuló szervezetben működhetek együtt olyan társakkal, akik önmenedzselő módon vállaknak felelősséget a saját feladataink hatékony és eredményes elvégzéséért.