Gyakran Ismételt Kérdések
Szakiknak:
Hogyan regisztrálhatok?
Kattints fent a "Szakemberként regisztrálok " gombra. A JóSzaki-n nincsenek rejtett költségek vagy elhallgatott részletek. Nálunk fix havi előfizetési díjért juthatsz munkához.
Hogyan működik az előfizetés a JóSzakin?
Hiszünk abban, hogy egy válalkozásnak a költségei ne változzanak. Ezért csináljuk a JóSzaki-t előfizetéses rendszerben, hogy stabil és kiszámítható hátteret biztosítsunk Neked. Kattints fent a "Szakemberként regisztrálok " gombra, ahol 1 perc alatt tudsz regisztrálni és előfizetés esetén már fel is tudod venni a kapcsolatot a megrendelőkkel.
Mennyibe kerül az előfizetés?
A JóSzaki-n az előfizetés össze függ attól, hogy mennyi és milyen szakmákban és mekkora körzetben szeretnél a munkákhoz hozzáférni. Igazából olyan, mint az internet előfizetésed vagy a mobiltelefon előfizetésed. Ahhoz, hogy pontosan megtudd, hogy Neked mennyibe kerülne, regisztrálj be (ez költség és kötelezettségmentesen meg tudod tenni) és azonnal látni fogod, hogy a beállításaid alapján mennyibe kerülne neked a JóSzakin szerezni az ügyfeleket.
Miért jó nekem az, ha visszajelzek, hogy elnyertem egy munkát?
Azt látjuk, hogy az elnyert munkáknak a száma fontos információ az ajánlatkérőknek. Ezért ha például ezt visszajelzed, akkor az javítja a megítélésedet és megkönnyíti számodra azt is, hogy egyre könnyebben juss munkákhoz.
Mit érdemes az adatlapon megjeleníteni?
Oldalunkon azok a szakemberek sikeresek, akik ápolják adatlapjukat és részletesen ismertetik mit vállalnak és mit nem.
Hogyan kerülhetek előrébb a találati listába?
Leggyorsabban úgy, ha rajtunk keresztül sok munkát vállalsz és ezeknek a munkáknak az értékelése is jó.
Adhatnak le értékelést a korábbi, nem JóSzakin keresztül szerzett ügyfelelim?
Nem. Célunk az, hogy a JóSzaki-s ügyfelek értékelései jelenjenek meg az oldalunkon.
Negatív értékelés kaptam, szeretném, ha törölnétek. Van erre lehetőség?
Korábban volt már hasonló probléma egy szakemberünknél, és akkor elég nagy gondot okozott az, hogy a szaki kérésére töröltük az értékelést. Akkor újra gondoltuk az ezzel kapcsolatos elveinket, és rögzítettük, hogy nem törlünk értékelést (mert nem tudunk és nem is kívánunk igazságot szolgáltatni), viszont lehetőséget biztosítunk az értékelés megválaszolására. Érdemes értelmes, higgadt választ adni, amiből a látogatók számára is jól látható lesz, hogy adott esetben még a rágalmazást is milyen kulturáltan kezeled. Tanácsolni ilyen esetben még azt tudjuk, hogy gyűjts sok pozitív értékelést és akkor a negatív el fog tűnni szem elől, a jelentőssége eltörpül.
Kapok számlát a befizetésemről?
Minden befizetésről állítunk ki számlát, amit beállítások oldaladon megtalálsz és le is tudsz tölteni. Tudtad, hogy ezt a költséget el tudod számolni adózáskor? Beszélj róla a könyvelőddel.
Hol tudom beállítani a számlázási adataimat?
Bejelentkezés után a Beállítások oldalon a Fizetési adataim szekciónál.
Elszámolható az előfizetés a vállalkozásom költségeként?
Igen, marketing költségként elszámolható, de erről mindenképp egyeztess a könyvelőddel!
Számlára van szükségem a feltöltésről. Ezt hol találom meg?
A Beállítások oldalon a Fizetési adataim szekciónál.
Elnyertem egy munkát. Hogyan jelezhetem ezt nektek?
A folyamatban lévő munkák oldalon kattints az adott munka kártyáján a 3 pöttyre és kattints a "Megnyertem!"-re.
Nem én nyertem el a munkát, mégis engem jelöltek meg. Mit tehetek ilyenkor?
Abban az esetben, ha egy érdeklődő téged jelölt meg nyeresként, pedig nem dolgoztatok együtt, akkor az [email protected] címen tudod ezt jelezni nekünk, és mi újra nyitjuk a megkeresést.
Miért jelenek meg olyan találati listában, ami kívül esik az általam beállított területen?
Rendszerünk a távolságot légvonalba méri nem pedig közúton ezért előfordulhatnak ilyen esetek.
Nem érdekel az ajánlatkérés, akkor minek válaszoljak rá?
Az ajánlatkérők számára nagyon fontos, hogy minél előbb visszajelzést kapjanak a rendszerünkön keresztül, hogy a szakember tud-e nekik segíteni, vagy sem. Ha nem kap semmilyen választ, akkor feleslegesen várakozik, csalódik oldalunkban és benned is. Nem fog többet ellátogatni hozzánk ráadásul rossz hírünket viszi. A jó hír, hogy neked csak jelezned kell felénk, hogy nem érdekel. A többit mi intézzük!
Nem tudok belépni az oldalamra. Mi lehet a hiba?
Elképzelhető, hogy a gépeden vagy a használt böngészőben korlátozás van beállítva a közösségi oldalakra vonatkozóan. Próbáld meg másik gépről vagy másik böngészőből. Ha ez után sem sikerül, akkor írj nekünk az [email protected] címre.
Mi egy sikeres szakember titka a JóSzakin?
Az, hogy a munkájára igényes, korrekt a megrendelőivel és maximálisan megbízható. Mivel Te is ilyen vagy, így sikeres leszel Te is a JóSzakin. :)
A szakmák között nem találtam nekem megfelelőt. Fel lehet újabbat vetetni a listába?
Vedd fel az "Egyéb" szakmát és ezután fogsz tudni nekünk új szakmát ajánlani.
Lehet több telephelyet beállítani?
Nem. Az ÁSZF szerint mindenkinek csak egy adatlapja lehet és ehhez rendszerünk csak egy telephely beállítását engedni. Be lehet azonban olyan vállalási körzetet állítani, amelybe beleesik mindkét telephelynek szánt város.
Lehet egyszerre több adatlapom?
Nem. Az ÁSZF szerint mindenkinek csak egy adatlapja lehet.
Szeretném adatlapomat törölni. Hol tehetem ezt meg?
Írhatsz nekünk erről az [email protected] címre vagy Beállítások oldal alján, az "Ügyfélszolgálat" szekcióban törölheted magad.
Hogyan lehet valaki minősített JóSzaki?
Az a szakember lehet a JóSzakin minősített JóSzaki, akinek értékeléseinek átlaga 4-es és ezt legalább 10 értékelésből érte el.
Hol jelenthetem be, ha bizonytalan ideig nem tudok munkát vállalni?
Ha egy ideig nem szeretnél megkereséseket kapni, egyszerűen csak a Beállítások oldaladon az "Elérhető vagyok" kapcsolót állítsd kikapcsoltra.
Ajánlatkérőknek:
Mennyibe kerül az ajánlatkérésem kiközvetítése?
Az ajánlatkérő számára a szolgáltatásunk teljesen ingyenes.
Kértem ajánlatot egy szakitól és megkerestek mások is. Miért?
Ajánlatkérésed elküldése után rendszerünk megkérdezett, hogy csak a kiválasztott szakember ajánlatára vagy kíváncsi, vagy megkereshetnek mások is. Mivel itt az jelölted be, hogy megkereshetnek, ezért értesítettük a többi szakembert is a lehetőségről.
Hogyan kaphatom meg a szakember elérhetőségét?
Amint az ajánlatkérésed jóváhagyásra került, elérhetőségei megjelennek ajánlatkérésed összefoglaló oldalán a neve alatt.
Végül a JóSzakin kívül oldottam meg a problémám. Hogyan tudom lezárni az ajánlatkérésem?
Jelentkezz be az oldalunkra és a listában zárd le a kék gombbal azt az ajánlatkérést, amit más úton oldottál meg.
Értékelni szeretném a szakember munkáját. Ezt hol tehetem meg?
Zárd le az ajánlatkérésed belépve úgy, hogy megjelölöd a győztes szakembert. Ezután értékelni is fogod tudni. Mivel fontosak az értékelések, ezért időnként, levélben mi is emlékeztetünk majd erre.
Hogyan törölhetem adataimat a rendszerből?
Jelentkezz be az oldalra és a beállítások menüpontodban kattints a törlésre.
A közösség ajánlásával