Gyakran Ismételt Kérdések
Szakiknak:
-
Itt tudsz regisztrálni. A JóSzaki-n nincsenek rejtett költségek vagy elhallgatott részletek. Nálunk fix havi előfizetési díjért juthatsz munkához.
-
Hiszünk abban, hogy egy válalkozásnak a költségei ne változzanak. Ezért csináljuk a JóSzaki-t előfizetéses rendszerben, hogy stabil és kiszámítható hátteret biztosítsunk Neked. Itt tudsz 1 perc alatt regisztrálni és előfizetés esetén már fel is tudod venni a kapcsolatot a megrendelőkkel.
-
A JóSzaki-n az előfizetés össze függ attól, hogy mennyi és milyen szakmákban és mekkora körzetben szeretnél a munkákhoz hozzáférni.
Igazából olyan, mint az internet előfizetésed vagy a mobiltelefon előfizetésed.
Ahhoz, hogy pontosan megtudd, hogy Neked mennyibe kerülne, regisztrálj be (ez költség és kötelezettségmentesen meg tudod tenni) és azonnal látni fogod, hogy a beállításaid alapján mennyibe kerülne neked a JóSzakin szerezni az ügyfeleket. -
Azt látjuk, hogy az elnyert munkáknak a száma fontos információ az ajánlatkérőknek. Ezért ha például ezt visszajelzed, akkor az javítja a megítélésedet és megkönnyíti számodra azt is, hogy egyre könnyebben juss munkákhoz..
-
Leggyorsabban úgy, ha rajtunk keresztül sok munkát vállalsz és ezeknek a munkáknak az értékelése is jó.
-
Nem. Célunk az, hogy a JóSzaki-s ügyfelek értékelései jelenjenek meg az oldalunkon..
-
Korábban volt már hasonló probléma egy szakemberünknél, és akkor elég nagy gondot okozott az, hogy a szaki kérésére töröltük az értékelést. Akkor újra gondoltuk az ezzel kapcsolatos elveinket, és rögzítettük, hogy nem törlünk értékelést (mert nem tudunk és nem is kívánunk igazságot szolgáltatni), viszont lehetőséget biztosítunk az értékelés megválaszolására. Erről itt olvashatsz bővebben.
Azonban tudsz választ írni az értékeléseidhez. Érdemes értelmes, higgadt választ adni, amiből a látogatók számára is jól látható lesz, hogy adott esetben még a rágalmazást is milyen kulturáltan kezeled. Tanácsolni ilyen esetben még azt tudjuk, hogy gyűjts sok pozitív értékelést és akkor a negatív el fog tűnni szem elől, a jelentőssége eltörpül. -
Minden befizetésről állítunk ki számlát, amit beállítások oldaladon megtalálsz és le is tudsz tölteni. Tudtad, hogy ezt a költséget el tudod számolni adózáskor? Beszélj róla a könyvelőddel.
-
Igen, marketing költségként elszámolható, de erről mindenképp egyeztess a könyvelőddel!
-
EA folyamatban lévő munkák fülön kattints az adott munka kártyáján a 3 pöttyre és kattints a "Megnyertem!"-re.
-
Abban az esetben, ha egy érdeklődő téged jelölt meg nyeresként, pedig nem dolgoztatok együtt, akkor az [email protected] címen tudod ezt jelezni nekünk, és mi újra nyitjuk a megkeresést.
-
Rendszerünk a távolságot légvonalba méri nem pedig közúton ezért előfordulhatnak ilyen esetek.
-
Az ajánlatkérők számára nagyon fontos, hogy minél előbb visszajelzést kapjanak a rendszerünkön keresztül, hogy a szakember tud-e nekik segíteni, vagy sem. Ha nem kap semmilyen választ, akkor feleslegesen várakozik, csalódik oldalunkban és benned is. Nem fog többet ellátogatni hozzánk ráadásul rossz hírünket viszi.
A jó hír, hogy neked csak jelezned kell felénk, hogy nem érdekel. A többit mi intézzük!
-
Elképzelhető, hogy a gépeden vagy a használt böngészőben korlátozás van beállítva a közösségi oldalakra vonatkozóan. Próbáld meg másik gépről vagy másik böngészőből. Ha ez után sem sikerül, akkor írj nekünk az [email protected] címre.
-
Az, hogy a munkájára igényes, korrekt a megrendelőivel és maximálisan megbízható. Mivel Te is ilyen vagy, így sikeres leszel Te is a JóSzakin. :)
-
Vedd fel agy "Egyéb" szakmát és ezután fogsz tudni nekünk új szakmát ajánlani.
-
Nem. Az ÁSZF szerint mindenkinek csak egy adatlapja lehet és ehhez rendszerünk csak egy telephely beállítását engedni. Be lehet azonban olyan vállalási körzetet állítani, amelybe beleesik mindkét telephelynek szánt város.
-
Nem. Az ÁSZF szerint mindenkinek csak egy adatlapja lehet.
-
Írhatsz nekünk erről az [email protected] címre vagy beállítások oldal legalján megtalálod az "Ügyfélszolgálat" menüpont legalján.
-
Az a szakember lehet a JóSzakin minősített JóSzaki, akinek értékeléseinek átlaga 4-es és ezt legalább 10 értékelésből érte el.
-
Ha egy ideig nem szeretnél megkereséseket kapni, egyszerűen csak a beállítások oldaladon az "Elérhető vagyok" kapcsolót állítsd kikapcsoltra.
Ajánlatkérőknek:
-
Az ajánlatkérő számára a szolgáltatásunk teljesen ingyenes.
-
Ajánlatkérésed elküldése után rendszerünk megkérdezett, hogy csak a kiválasztott szakember ajánlatára vagy kíváncsi, vagy megkereshetnek mások is. Mivel itt az jelölted be, hogy megkereshetnek, ezért értesítettük a többi szakembert is a lehetőségről.
-
Amint az ajánlatkérésed jóváhagyásra került, elérhetőségei megjelennek ajánlatkérésed összefoglaló oldalán a neve alatt.
-
Jelentkezz be az oldalunkra és a listában zárd le a kék gombbal azt az ajánlatkérést, amit más úton oldottál meg.
-
Zárd le az ajánlatkérésed belépve úgy, hogy megjelölöd a győztes szakembert. Ezután értékelni is fogod tudni. Mivel fontosak az értékelések, ezért időnként, levélben mi is emlékeztetünk majd erre.
-
Jelentkezz be az oldalra és a beállítások menüpontodban kattints a törlésre.