Hívj mobilon szolgáltatás

Telefonos szolgáltatás szakemberek kapcsolásához

A JóSzakin eddig csak írásban lehetett ajánlatot kérni a szakemberektől, de mostantól ez telefonon is lehetséges!

Azok a szakemberek, akik már regisztráltak hozzánk és előfizetnek a Hívj mobilon! szolgáltatásra, kapnak tőlünk egy saját JóSzaki hívószámot. Ezt mi megjelenítjük az oldalainkon a név mellett, a beérkező hívásokat pedig átirányítjuk a szakember saját mobiljára.

Hogy működik?

  • Az ajánlatkérő látja a neved mellett a JóSzaki hívószámod, és ha üzenet írás helyett inkább szóban egyeztetne veled, akkor fel tud hívni. Ha be van kapcsolva a mobilod, akkor a hívás nálad fog csörögni.
  • A bejövő híváskor a kijelződön az a telefonszám fog megjelenni, amiről az ajánlatkérő hív téged.
  • Ha nem vagy bekapcsolva, nem tudod felvenni, vagy épp nem vagy kapcsolható mert mással beszélsz, akkor küldünk neked egy SMS-t a nem fogadott hívásról az időponttal és a hívó telefonszámával.
  • Az összes ajánlatkérőt, akik hívtak téged mi visszahívjuk. A beszélgetés során a rendszerben könyveljük az ajánlatkérés főbb részleteit, erről értesítő leveleket küldünk neked.
  • A hívásokról hangfelvételt készítünk annak érdekében, hogy gyorsabban és részletesebben vezessük az egyenleg oldalad nyilvántartását.
  • Ez a telefonszám SMS fogadására nem alkalmas.
  • Ha idő közben változik a mobilszámod, akkor az adatlapodon tudod átírni.

Mennyibe kerül?

  • A szolgáltatásnak előfizetési díja van, ami 1000 kredit egy hónapra.
  • Az előfizetési díjat minden hónapban az előfizetési időszak elején automatikusan vonjuk le az egyenlegedből, amennyiben van ott elég kredit. Például, ha 16.-án fizettél elő, akkor mindig 16.-án vonjuk le a következő havi díjat.
  • Ha nem tudjuk levonni a díjat, akkor a telefonszámot felfüggesztjük 1 hónapra. Ha ezen időszakon belül feltöltesz pénzt vagy más módon szerzel elegendő kreditet, akkor a Hívj mobilon! előfizetés automatikusan újra aktiválódik.
  • A hívások fogadásáért a saját telefonos szolgáltatódnál nem kell külön fizetned.

Hogyan tudom igényelni?

  • A szolgáltatás elindítását az adatlapodról elérhető Hívj mobilon! menüpontban kérheted, a "Kérek egy telefonszámot!" gombra kattintással.
  • A szolgálatatást, akkor tudod elindítani, ha van 1000 kredit az egyenlegeden.

Hogyan tudom lemondani?

  • A szolgáltatást le tudod mondani az adatlapodról elérhető Hívj mobilon! menüpontban.

Mi van, ha közben elfogy a kreditem?

  • A JóSzaki találati oldalain csak akkor jelensz meg, ha a kreditegyenleged pozitívban van. Ezért a telefonszámod is csak akkor látszik, ha az egyenleged nagyobb mint 690 kredit.
  • A JóSzaki hívószámod ettől függetlenül aktív az előfizetési időszakod végéig. Tehát ha valaki feljegyezte vagy elmenette a számod és úgy hív, akkor a hívását kapcsoljuk neked, de új ajánlatkérők már nem találnak rád az oldalunkon.
  • Az ajánlatkérésekért eztán is levonjuk tőled a 690 kreditet. Az egyenleged így tovább csökken a mínuszba. Érdemes az egyenleged minél előbb feltölteni!

További kérdésed van? Írj nekünk az [email protected] címre és mi válaszolunk!

A közösség ajánlásával

JóSzaki 2010 - 2024