Szaki válasza:
Fenti ügyfél egy csőtörésre hivatkozva hívott ki, nem tudtam, hogy kazánt is kell javítsam. Ráadásul amikor először mentem volna egy közeli munka után (2022.07.08-án), hogy mielőbb segítsek rajtuk, akkor nem tudott fogadni, telefont se vette fel, csak utána jelezte sűrű elnézések közt, hogy elaludt. Szívességből kimentem a rákövetkező napon (2022.07.09-én szombaton, ami nem munkanap). A gebo volt eltörve a kazán alatt, ezt cseréltem ki teljesen szakszerűen presszelve presszgéppel és szépen ötrétegű csővel (fotóm is van róla !). A csere után derült ki, hogy ennek ellenére sincs melegvíz. Megkérdeztem garanciális-e a kazán? Mert ha az, akkor én nem nyúlhatok hozzá, mivel így elvesztik a garanciát! Akkor derült ki, hogy az új gázkazánt nem hivatalosan köttette be így garanciája sincs. Szétszedtem a kazánt, kitisztítottam a hőcserélőjét, hogy legyen végre melegvizük. Majd mondtam, hogy vegyen egy mágneses iszapleválasztót, s jövök beszerelem, máskülönben hamarosan szintén így fognak járni, hogy a hőcserélő bekoszolódik és nem lesz melegvíz. Ennél korrektebben nem tudom, hogy szombaton mit kellett volna tegyek? 2,5 hónap után az első befűtésekor szeptemberben újra keresett, hogy garanciálisan javítsam meg újra a kazánját !???? :) . Mire közöltem, hogy erre a munkára nincs garancia iszapleválasztó nélkü (nem hába követelik meg a kazángyártók sem a garanciához ennek meglétét) ! S megvette-e, amit mondtam? Mégegyszer elmondtam vegye meg, s jövök megoldom véglegesen a melegvíz problémáját! DE EZEK UTÁN KÉNYTELEN VAGYOK SAJNOS FELJELENTENI A GÁZMŰVEKNÉL A NEM HÍVATALOS KAZÁN BEKÖTÉS MIATT! AKKOR NEMCSAK MELEGVÍZ NEM LESZ, DE MÉG GÁZ SEM! Tegye hivatalossá mielőbb a gázkazáncseréjét, az alkatrészt vásárolja meg! A számlánkon amúgy is csőtörés javítás munkadíj van írva anyagdíjjal együtt 20 e ft-ért, ami nem hinném, hogy 8 e ft-os anyagköltség számlával(presszidomok nem olcsóak sajnos) drágának számít! Illetve a kazán hőcserélőjének a tisztítása 30 e ft, hiszen a kazánt szét is kellett kapjam hozzá, amire nem is számítottam. Sajnos ez a hivatalossá tétel nem több tízezer forint lesz, hanem több százezer forint! Üdvözlettel István Aztán még ezekután meg is zsarolt a fenti "kedves hölgyike" egy szép napon (2023.01.29-én): Üdvözlöm. Bojti Borbála vagyok. Szívesen letörlöm a véleményem. De lássa be, ha 1 hónap után újra ugyanaz a probléma, amiért odahívtam, és nem azt mondja, h ön ugyan megcsinálja, de teljeskörű szerelés nélkül akár 1 hónapon belül újra előállhat a baj, és h ráadásul sejthető, h jó eséllyel nem fog működni a fűtés beindításával!, tehát így döntsük el, h szeretnénk-e ezt az 50E-es szerelést v sem, akkor azt mondjuk, h nem, mert ablakon kidobott pénz, és inkább majd egyben, mindent. Erre ön nem figyelmeztetett, és nem kérdezett, csak megbeszélés nélkül megszerelte. Mi így egy csőrepedés-javítást fizettünk ki, a többi kidobott pénz. Ez garanciális munkának semmilyen szinten nem volt mondható. Ezért, ha visszautal 25.000 Ft-ot, ami melegvizes szerelés rész, szívesen leveszem a véleményem. Ez a számlaszámom: 12010350-01855414-00100001
NA ILYEN MÉRTÉKŰ POFÁTLANSÁGGAL SE TALÁLKOZTAM MÉG. MOST MÁR JOGTALAN ZSAROLÁSÉRT IS IGAZÁN FELJELENTHETNÉM ŐKELMÉT!!!