FOGADOK MUNKÁT

Bokor Izabella
Rólam
Vállalkozóknak vállalkozóként ,számlaképesen tudok segíteni a mindennapi munkájukban adminisztratív munkák,adatrögzítések és más irodai munkák elvégzésében.
Többéves szakmai gyakorlattal rendelkezem multinacionális cégnél és állami cégnél egyaránt irodai munkák,logisztikai tevékenységek,szerződéskötések előkészítése,kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és emailban.
Az alábbi tevékenységekben:
- adminisztratív feladatok, számlákkal kapcsolatos feladatok ,utalások,pénzügyi tranzakciók nyomon követése,táblázatok készítése,emailok megválaszolása ,telefonkezelés átirányítás esetében,egyéb adminisztratív feladatok,határidők figyelése.
Igény esetén hétvégén is!
Román nyelven is szívesen segítek.
Mi az előnyöd abból,ha Velem dolgozol?
Utálod az adminisztratív feladatokat,állandóan rohansz?
Nem kell alkalmaznod plusz egy főt,semmi járulékot nem kell fizetned utánam, adódból is tudsz járulékot visszaigényelni,sőt,még a kávémat is Én állom!
Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed,kérlek vedd fel a kapcsolatot velem és megegyezünk a munkákkal kapcsolatban és azok díjazásáról.
Üdvözlettel:
Bokor Izabella
Virtuális asszisztens
Mutass többet