A tökéletes ügyfélélmény, avagy hogyan fog minden ügyfeled továbbajánlani

Főoldal » Lakásfelújítás
Értékelés:
5
(4)

A megbízható szakembereket, vállalkozókat nem könnyű felkutatni. Egyesek minden hirdetési felületen elérhetőek, ám az elvégzett munkájuk mind minőség mind árképzés területén hagy némi kívánnivalót maga után.

Más mesterek bár tökéletes munkát adnak ki a kezeik közül, működésük, minőségi szolgáltatásuk nem feltétlenül ismert a város vagy falu határainál szélesebb körben, pedig az ügyfelek jelentős hányada elsősorban az internet segítségével keres szakembert.

Az offline üzleti modelleknek leáldozóban van

A Jószaki weboldala egy olyan egyszerűen kezelhető webes felületet biztosít a megbízható szakemberek számára az interneten való aktív jelenléthez, amelyet a szakembert kereső ügyfelek is könnyen megtalálhatnak.

Több ügyfélre vágysz?

Bővítsd a megrendelőid körét a Jószaki segítségével!

Az offline üzleti modelleknek leáldozóban van
Az offline üzleti modelleknek leáldozóban van

A weboldalon keresztül közvetlenül elérhetőek a regisztrált szakemberek, és az általuk már elvégzett munkák értékelése is megtalálható a személyes lapokon.

Az értékelések és ajánlások áttekintése az ügyfelek számára tanulságos és irányadó a választás valamint az ajánlatkérés tekintetében.

Minél informatívabb a szakember személyes oldala, annál több megbízást tud begyűjteni. Az ok egyszerű. Ha szimpatikus a szaki arca, amit a feltöltött profilképén látok, ha igényesek a feltöltött referenciaképei, picit tudok olvasni arról, ki ő, mi a fő szakterülete, mekkora csapattal dolgozik, miben van nagyobb tapasztalatuk, máris több bizalmat fogok érezni iránta, mikor telefonon beszélünk. És ehhez járulnak még hozzá a korábbi megbízók értékelései. Ha látom, hogy mások már elégedettek voltak a munkáival, az megnyugtat, és szívesebben döntök mellette, ha a többi paraméter (pl. kiajánlott ár, kezdési időpont, stb.) is klappolnak.

Szakiként érdemes tehát odafigyelned, hogy az ügyfeleid mindig a lehető legjobb véleménnyel legyenek rólad és az elvégzett munkádról, szolgáltatásodról.

Mire érdemes odafigyelned, hogy alapvetően jó értékeléseket valamint további ügyfeleket hozó továbbajánlásokat szerezz?

A tökéletes ügyfélélmény érdekében legfőképpen szakszerűen, jól kell végezned a munkádat. De mit is takar ez a gyakorlatban?

1. Az első levélváltástól kezdve legyél hiteles!

Ne másítsd meg, és ne vond vissza a szavaidat, mi több, ne tegyél olyan ígértet, amit nem tudsz teljes biztonsággal betartani! Csak olyan munkát vállalj be, amihez valóban értesz és szakszerűen tudod elvégezni!

2. Mindig adj a megjelenésedre!

Ez nem azt jelenti, hogy mindig Armani öltönyben kell csövet szerelned. Pusztán az ápolt megjelenésre (gondozott haj, arcszőrzet, lehetőség szerint tiszta, egységes munkaruházat) és az illemtudó viselkedésre vonatkozik, amivel már az első találkozás alkalmával pozitív megítélésben részesülhetsz. Használj minőségi szerszámokat, adj kinézetükre, hiszen az is a megjelenésed része. Olyan, mint lovagoknak a fegyver!

3. A fellépésed legyen határozott!

Amennyiben így teszel, ügyfeled jó eséllyel nyugodt szívvel bízza majd rád az elvégzendő feladatot, hiszen jól láthatóan tudod, miről beszélsz. Azonban könnyű átesni a túlzott magabiztosság-ló túloldalára, tehát felhívnánk a figyelmedet az első pontra, miszerint: maradj hiteles.

4. Ne saccolj! Számold ki a lehető legpontosabban a várható költségeket!

A körülbelüli összeghatárok megadása nem kedvez a bizalomnak. Ügyfeled azt fogja érezni, hogy előre úgy tervezed, hogy itt-ott majd még teszel hozzá valamennyit (a születési évszámodat, az irányítószámot vagy a mai dátumot, esetleg az anyósod tengerentúli, hatjegyű telefonszámát) az ő kárára.

Mindig adj a megjelenésedre!
Mindig adj a megjelenésedre!

Lényeges tehát, hogy ha telefonban csak egy hozzávetőleges árat tudsz adni, a helyszíni felmérés után viszont lehetőség szerint pontos és részletes árajánlatot prezentálj! Ha olyan tétellel kerülsz szembe, amelynek nem tudod előre a pontos végösszegét, azt még a munka megkezdése előtt, az árajánlatadásnál jelezd az ügyfél felé, és egy megközelítőleges átlagértékkel számolj.

5. Készíts előre egy projekt haladási tervet!

A tervezet alapján annak végrehajtása és ezzel a munka végének várható időpontja is könnyebben nyomon követhető az ügyfeled számára. Ez több oldalról is hasznos: a te oldaladról és az ügyfél szemszögéből nézve is.

Amennyiben azt egy rendszeres, írásbeli vagy telefonos beszámolóval is kiegészíted, az ügyfeled elégedettsége garantált! Lásd következő pontunkat:

6. Tájékoztasd az ügyfeledet folyamatosan a munka állásáról!

A nyílt (őszinte) és folyamatos kommunikáció nagyon fontos, hiszen a megbízó tudni akarja azt, hogy hogyan haladsz a munkával, amelyet rád bízott. Természetesen nem szükséges óránként hívni minden munkafázis után, de hosszabb, elhúzódó megbízás esetén érdemes 1-2 naponta jelezni felé a haladás ütemét.

+1. Ami még nagyon fontos (és szinte senki sem csinálja): utánkövetés

A jó értékelést az első 6 pont alapján szinte már a zsebedben érezheted, azonban, ha biztosra akarsz menni atekintetben, hogy a volt ügyfeled másoknak is ajánlani fog, bizonyos idő elteltével keresd meg telefonon, és érdeklődj az általad elvégzett munka vagy szolgáltatás felől.

Arra is érdemes ilyenkor rákérdezned, hogy mennyire volt megelégedve veled és a munkáddal, illetőleg szívesen ajánlana-e ezek alapján az ismerőseinek.

Jószakira és munkára fel!

Amennyiben az általunk javasoltak szerint jártál el és az ügyfél tapasztalata, élménye veled kapcsolatban minden szempontból pozitív volt, kérd meg, hogy a tapasztalatait ossza meg másokkal is!

A Jószaki szolgáltatásának használata így, a tökéletes ügyfélélmények által válhat számodra munkáról-munkára egyre kifizetődőbbé.

Megosztás

Share on facebook
Share on twitter

Mennyire tetszett a cikk?

Kérlek értékeld!

5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Oszd meg véleményed!

Szükséged van egy hozzáértő szakemberre?

Válogass a regisztrált szakik között, és találd meg a számodra tökéletes szakembert!

Kategóriák

Minden megvan, már csak egy szuper szakira lenne szükséged?

Böngéssz szakembereink között, vagy írd le 2 perc alatt, mire van szükséged, és hagyd, hogy ők jelentkezzenek! Mindezt teljesen díjmentesen!

gradient-white-png

Inspiráció felújítóknak, szakember keresőknek

Jó szakit keresel? Itt vannak tanácsaink a szakember választáshoz! Vagy inspirálódj felújítási ötleteinkből, döntsd el mit renoválsz legközelebb!

Segítség szakembereknek

Szolgáltató vagy? Olvasd el és alkalmazd tanácsaink! Szerezz több megbízást, szolgáltass még szuperebb minőségben és teljesedj ki szakmádban!

Kapcsolodó bejegyzések

Inkább szakemberre bíznád?

Adj le díjmentes ajánletkérést
értékelt szakiknak 2 perc alatt!