A tökéletes ügyfélélmény, avagy hogyan fog minden ügyfeled továbbajánlani

Főoldal » Lakásfelújítás
Értékelés:
5
(1)

A megbízható szakembereket, vállalkozókat nem könnyű felkutatni. Egyesek minden hirdetési felületen elérhetőek ám gyakorta az elvégzett munkájuk mind minőség mind árképzés területén hagy némi kívánnivalót maga után.

Más mesterek bár tökéletes munkát adnak ki a kezeik közül, működésük, minőségi szolgáltatásuk nem feltétlenül ismert a város vagy falu határainál szélesebb körben pedig az ügyfelek jelentős hányada elsősorban az internet segítségével keres szakembert.

Az offline üzleti modelleknek leáldozóban van

A Jószaki weboldala egy olyan egyszerűen kezelhető webes felületet biztosít a megbízható szakemberek számára az interneten való aktív jelenléthez, amelyet a szakembert kereső ügyfelek is könnyen megtalálhatnak.

CTA szöveg, hogy miért jó a joszaki.hu!

Donec nec bibendum dolor. Sed tortor ante, ornare a ligula nec, vulputate condimentum justo. Quisque velit risus, pellentesque ut rhoncus sit amet, fermentum a ligula. Suspendisse potenti.

Az offline üzleti modelleknek leáldozóban van
Az offline üzleti modelleknek leáldozóban van

A weboldalon ráadásul a regisztrált szakemberek által megadott, közvetlen elérhetőségek és az általuk már elvégzett munkák göngyölített értékelése is megtalálható a személyes lapokon.

Az értékelések és ajánlások áttekintése az ügyfelek számára tanulságos és irányadó a választás valamint az ajánlatkérés tekintetében. Érdemes hát odafigyelned, hogy mindig a lehető legjobb véleménnyel legyenek rólad és az elvégzett munkádról, szolgáltatásodról az ügyfeleid.

Mire érdemes odafigyelned, hogy alapvetően jó értékeléseket valamint további ügyfeleket hozó továbbajánlásokat szerezz?

A tökéletes ügyfélélmény érdekében legfőképpen szakszerűen, jól kell végezned a munkádat. De mit is takar ez a gyakorlatban?

1. Az első levélváltástól kezdve legyél hiteles!

Ne másítsd meg, és ne vond vissza a szavaidat, mi több, ne tegyél olyan ígértet, amit nem tudsz teljes biztonsággal betartani. Csak olyan munkát vállalj be, amihez valóban értesz és szakszerűen tudod elvégezni!

2. Mindig adj a megjelenésedre!

Ez nem azt jelenti, hogy mindig Armani öltönyben kell csövet szerelned. Pusztán az ápolt megjelenésre (gondozott haj, arcszőrzet, lehetőség szerint tiszta, egységes munkaruházat) és az illemtudó viselkedésre vonatkozik, amivel már az első találkozás alkalmával pozitív megítélésben részesülhetsz. Használj minőségi szerszámokat, adj kinézetükre, hiszen az is a megjelenésed része. Olyan, mint lovagoknak a fegyver!

3. A fellépésed legyen határozott!

Amennyiben így teszel, ügyfeled jó eséllyel nyugodt szívvel bízza majd rád az elvégzendő feladatot hiszen jól láthatóan tudod miről beszélsz. Azonban könnyű átesni a túlzott magabiztosság-ló túloldalára, tehát felhívnánk a figyelmedet az első pontra, miszerint: maradj hiteles.

4. Ne saccolj, számold ki a lehető legpontosabban a várható költségeket!

A körülbelüli összeghatárok megadása nem kedvez a bizalomnak. Ügyfeled azt fogja érezni, hogy előre úgy tervezed, hogy itt-ott majd még teszel hozzá valamennyit (a születési évszámodat, az irányítószámot vagy a mai dátumot, esetleg az anyósod tengerentúli, hatjegyű telefonszámát) az ő kárára.

Mindig adj a megjelenésedre!
Mindig adj a megjelenésedre!

Lényeges tehát, hogy lehetőség szerint olyan részletességgel és összegekkel dolgozz, mi csak módodban áll. Ha olyan tétellel kerülsz szembe, amelynek nem tudod előre a pontos végösszegét, azt még a munka megkezdése előtt, az árajánlatadásnál jelezd az ügyfél felé és egy megközelítőleges átlagértékkel számolj.

5. Készíts előre egy project haladási tervet!

A tervezet alapján annak végrehajtása és ezzel a folyamat végének várható időpontja is könnyebben nyomon követhető az ügyfeled számára. Ez több oldalról is hasznos: a te oldaladról és az ügyfél szemszögéből nézve.

Amennyiben azt egy rendszeres, írásbeli vagy telefonos progress reporttal (kis beszámolóval) is kiegészíted, az ügyfeled elégedettsége garantált, lásd következő pontunk:

6. Tájékoztasd az ügyfeledet folyamatosan a munka állásáról!

A nyílt (őszinte) és folyamatos kommunikáció nagyon fontos, hiszen a megbízó tudni akarja azt, hogy hogyan haladsz a munkával, amelyet rád bízott. Természetesen nem szükséges óránként hívni minden munkafázis után, de hosszabb, elhúzódó megbízás esetén érdemes napi szinten jelezni felé a haladás ütemét.

+1. Ami még nagyon fontos (és szinte senki sem csinálja): utánkövetés

A jó értékelést az első 6 pont alapján szinte már a zsebedben érezheted, azonban, ha biztosra akarsz menni atekintetben, hogy a volt ügyfeled másoknak is ajánlani fog, bizonyos idő elteltével keresd meg telefonon és érdeklődj az általad elvégzett munka vagy szolgáltatás felől.

Arra is érdemes ilyenkor rákérdezned, hogy mennyire volt megelégedve veled és a munkáddal, illetőleg szívesen ajánlana-e ezek alapján az ismerőseinek.

Jószakira- és munkára fel!

Amennyiben az általunk javasoltak szerint jártál el és az ügyfél tapasztalata, élménye veled kapcsolatban minden szempontból pozitív volt, kérd meg, hogy a tapasztalatait ossza meg másokkal is. A Jószaki szolgáltatásának használata így, a tökéletes ügyfélélmények által válhat számodra munkáról-munkára egyre kifizetődőbbé.

Megosztás

Share on facebook
Share on twitter

Mennyire tetszett a cikk?

Kérlek értékeld!

5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Oszd meg véleményed!

Szükséged van egy hozzáértő szakemberre?

Kategóriák

Összehozzuk a szakembereket a megrendelőkkel!

Indulásunk óta több, mint 60.000 szakember regisztrált nálunk. 

gradient-white-png

Inspiráció felújítóknak, szakember keresőknek

Jó szakit keresel? Itt vannak tanácsaink a szakember választáshoz! Vagy inspirálódj felújítási ötleteinkből, döntsd el mit renoválsz legközelebb!

Segítség szakembereknek

Szolgáltató vagy? Olvasd el és alkalmazd tanácsaink! Szerezz több megbízást, szolgáltass még szuperebb minőségben és teljesedj ki szakmádban!

Kapcsolodó bejegyzések

Összehozzuk a szakembereket a megrendelőkkel!

Indulásunk óta több, mint 60.000 szakember regisztrált nálunk.