Zala Lajos
Zala Lajos

Könyvelés · Adótanácsadás

1
Megbízás

6 évvel ezelőtt volt itt.

Vác és 30 km-es körzetében kiszállok.

Zala Lajos

Könyvelés · Adótanácsadás

10 ok arra, hogy minket válasszon… …az általánosságokon túl, melyet sok helyen olvashat, miszerint a törvények betartásával, jogtiszta szoftverrel, pontosan végezzük munkánkat. Igen, persze, de ez egy könyvelő iroda esetén természetes, ez nem döntő érv ! Nézzük miért érdemes tényleg minket választani: 1, Az első és legfontosabb érv, hogy a szolgáltatási díjaink kifejezetten alacsonyak. A titok,az, hogy mi havi néhány órás munkáért nem kérünk el több 10 ezer forintot. Árainkat úgy tartjuk alacsonyan, hogy szakmai felkészültségünknek köszönhetően sokan megtisztelnek bizalmukkal, így nem néhány céggel kell megfizettetnünk a könyvelő és bérszámfejtő szoftverek árát, és egyéb rezsiköltségeinket. 2, Nincsenek rejtett költségek Ha a könyvelési számlán nem várt tételek szerepelnek, nem kell meglepődni; A könyvelő irodák döntő többségében külön díjat számolnak fel a mérleg elkészítéséért, egy esetleges adóellenőrzésen az ügyfél képviseletéért, az ügyfél nevében elküldött levelekért, és még sorolhatnám. Mivel könyvelőt váltani elég kényelmetlen, a legtöbb ügyfél inkább lenyeli ezeket az „egyszeri” tételeket. Nálunk a könyvelési díj egy fix összeg. Ebben minden benne van. Ennyi. 3, Nincs áremelés A könyvelő váltásra általában nehezen szánják rá magukat a cég vezetői. Sok könyvelő iroda ezt használja ki oly módon, hogy egy kedvező alacsony árral „becsalogatja” ügyfelet, majd egy év múlva megkezdik a lassú, de folyamatos áremelést. Tény: jelenleg Magyarországon az infláció 2, de inkább 1 % alatt van. Áremelést csak a cég jelentős(!) bővülése indokolhatja ! A könyvelési díj jövőbeni változási lehetőségére mindenképp érdemes rákérdezni. Mi egyoldalúan soha nem emelünk árat. A könyvelési díj nálunk mindig egy konszenzuson alapul, melyet a vállalkozás jelentős forgalombővülése előz meg, amit a cég vezetője is érzékel. 4, Bár sokan úgy gondolják, hogy minden könyvelő iroda rendelkezik szakmai felelősség- biztosítással, illetve a legtöbben nem foglalkoznak ezzel, mindaddig amíg egy esetleges adóhatósági elmarasztalás miatt szükségessé nem válik. Könyvelő választásnál erre is érdemes rákérdezni, hiszen biztosítás nélkül a könyvelő egész biztos nem tudja kifizetni a büntetést a cég helyett. Nekünk van… ! Bár eddig nem kellett igénybe vennünk (...!) mindenképpen egy garanciát jelent ügyfeleink számára. 5, Kidolgozott értesítési rendszer, a közelgő bevallási és fizetési határidők betartásáért, azért, hogy ne az ügyfélnek kelljen figyelni e a határidőkre! Sok ügyfelünk azért jött át hozzánk könyveltetni, mert a korábbi könyvelőjénél, neki kellett a határidőkre figyelni, rákérdezni. Annak érdekében, hogy a folyamatosan változó jogszabályi környezetben se felejtsük el egy ügyfelünknek sem egyetlen határidejét egy belső rendszert hoztunk létre, melynek végpontjai az ügyfél e-mail címe. 6, Az optimális iroda méret se nem kicsi se nem nagy. Az egy-két személyes könyvelő irodák legnagyobb hátránya, hogy egy esetleges megbetegedés, családi ok, vagy éppen a szokásos évi szabadság idején nem elérhetőek. De mivel az üzlet ilyenkor sem áll meg, ilyenkor is előfordulhat hogy fontos üzleti kérdésekben kell döntenünk, érezhetik sokan úgy magukat, hogy nem kapnak folyamatos támogatást a pénzükért. A nagyobb könyvelő irodákban, ahol „tömegtermelés folyik” nehézkes segítséget kapni. Ha nincs bent az adott cég könyvelését végző személy, akkor egész biztos, hogy nem fogunk kapni konkrét tanácsot. Ha pedig bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdéssel fordulunk egy számvitelhez értő kollégához szintén nem kapunk segítséget, csak a hűvös udvariasságot. Irodánkban jelenleg 5-en dolgozunk. Bár minden cégnek saját könyvelője van, mindenki ismeri az összes céget olyan mértékben, hogy szükség esetén segíteni tudjon. 7, „ …kedves ügyfelünk, Ön munkaidőn kívül hívott minket, kérjük hagyja meg telefonszámát… ” Talán ismerős ez, vagy ehhez hasonló hangüzenet. Csakhogy az üzlet az ünnep és a pihenő napokon sem állhat meg sokszor. Sokszor vasárnapra esik egy fontos tárgyalás, szombatra a céges autó megvásárlása, és ünnepnapon kap valaki adóellenőrzést. Mi mindig elérhetőek vagyunk, ügyfeleinknek munkaidőn túl is adunk tanácsot, segítünk az azonnal megoldásra váró problémás ügyekben. 8, Segítség a nehéz időkben A legtöbb könyvelő iroda a könyvelési anyagot át sem veszi abban az esetben ha az ügyfél nem hozza az aktuális havi díjat ! (ez persze nincs náluk hirdetve) Sokszor előfordult már, hogy egy vállalkozás likviditási nehézségekbe ütközött. Nálunk nem egy bevett szokás, hogy ha valaki, nem tud azonnal fizetni, akkor nem küldjük el a soron következő bevallásait. Amennyiben nem a fizetési szándékkal van probléma, csak nehézségek vannak a cég életében, segíteni fogunk ! 9, Könnyű megközelíthetőség, kiváló parkolási lehetőség. Irodánk kiválasztásakor figyelembe vettük ügyfeleink igényét, és a korábbi évek tapasztalatára hagyatkozva irodánkat olyan helyen nyitottuk meg, ahol elődleges szempont volt a jó megközelíthetőség. Presztízs okokból számos iroda nyílik belvárosokban. Sajnos ezekkel az a probléma, hogy a legritkább esetben sikerül a közelben leparkolni. Épp akkor kell hosszabb sétákat megtenni az irodákig, amikor az ember a legjobban sietne… Irodánk mérsékelt forgalmú útvonalakon megközelíthető, bejárata a parkoló helyektől 10-30 méterre (!) van, így a személyes találkozó esetén sem az utazással megy el az ideje. 10, Valóban teljes körű ügyintézés. Ha nincs ideje, vagy lehetősége, a papír munkákkal foglalkozni, ezt a terhet is levesszük a válláról: Kimegyünk a helyszínre a könyvelési anyagért, akkor amikor Önnek az a legmegfelelőbb. Értesítjük a soron következő határidőkről, és a bankolást is elintézzük Ön helyett, ha kéri, így valóban csak az üzletre kell figyelnie. Mindezt természetesen felár nélkül! +1 Mára a technika fejlődése lehetővé tette, hogy akár személyes találkozó nélkül is zökkenőmentesen tudjuk vállalni a könyvelését: a bevallásokat elektronikusan kell küldeni, ezeket már nem kell aláirogatni. Az internet segítségével tudjuk tartani a kapcsolatot. Használja ki Ön is a technológia adta lehetőségeket, és a könyvelési szolgáltatás kiválasztása alkalmával a fenti szempontokat vegye figyelembe, mert nem feltétlenül az a legjobb választás, amely közel is van ! Válasszon globálisan !
Mutass többet

Szakmáim

Könyvelés 1 megbízás Adótanácsadás 0 megbízás